یک ایرانی مالک جدید خانه کوین اسپیسی

مثبت نیوز – کوین اسپیسی، بازیگر مشهور آمریکایی مجبور شد عمارتش در بالتیمور را به حراج بگذارد تا بدهکاری‌هایش را پرداخت کند. در این حراجی توقیفی، یک سرمایه‌گذار املاک ایرانی به نام سام عسگری این خانه را خرید.

 

سام عسگری عمارت خاص کوین اسپیسی را به قیمت 3.24 میلیون دلار در مزایده سلب حق مالکیت خرید. این عمارت بیش از 836 متر مربع مساحت دارد و روی یک اسکله بزرگ کنار رودخانه «پاتاپسکو» بنا شده است. عمارت سام عسگری، به عنوان خارق‌العاده‌ترین خانه‌های بالتیمور شناخته می‌شود.

او در حال حاضر با توجه به شرایط حراج، 100 هزار دلار را به عنوان سپرده پرداخت کرده است.

عسگری پس از خرید این عمارت، با انتشار ویدئویی از نمای بیرونی و داخلی آن در صفحه اینستاگرام شرکتش اعلام کرد «عمارت کوین اسپیسی افسانه‌ای» در لیست خانه‌های این شرکت قرار گرفته و قصد دارد آن را بازسازی کرده و دوباره بفروشد. کوین اسپیسی این خانه را هفت سال پیش به قیمت 5.65 میلیون دلار خرید اما عسگری توانست آن را 2.41 میلیون دلار ارزان‌تر بخرد و سود بزرگی به جیب بزند.

اما خریدار خوش‌شانس عمارت مشهور کوین اسپیسی کیست؟ سام عسگری پیش از اینکه وارد کسب و کار املاک شود، یک مهندس زیست پزشکی بود و در بیمارستانی به نام ساب‌اربن در بالتیمور کار می‌کرد. او حدودا پنج سال پیش کم کم کار خود را در بیمارستان رها کرد و یک شرکت سرمایه‌گذاری و بازسازی املاک به نام «سیمو» به راه انداخت.

او سال‌ها در زمینه مهندسی پزشکی در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های مختلف از جمله دانشگاه پزشکی ییل  و دانشگاه جانز هاپکینز کار کرده بود اما به دلایلی که مشخص نیست، کار در حوزه املاک را ترجیح داد. اولین باری که اسم سام عسگری در رسانه‌ها عنوان شد اوایل سال میلادی جاری بود. او خانه دوران کودکی جانز هاپکینز را خرید و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. جانز هاپکینز سرمایه‌دار و خیر مشهور آمریکایی بود که پس از مرگش تمام ثروتش صرف ساخت یک بیمارستان، دانشگاه و همچنین یک مدرسه پزشکی در بالتیمور شد.

سام عسگری هم در آخرین سال‌های کار خود به عنوان یک مهندس پزشکی، در بیمارستان و دانشگاه جانز هاپکینز کار می‌کرد. او این خانه را در یک حراجی به قیمت 915 هزار دلار خریداری کرد تا با همسرش آن را بازسازی کنند. هدف آن‌ها از خرید این خانه مرمت و همچنین درآمدزایی بود. عسگری در مصاحبه‌ای پس از خرید این خانه اعلام کرد این عمارت را یا به یک هتل و یا یک سالن عروسی تبدیل خواهد کرد. او همچنین گفت که برنامه دارد قسمتی از آن را به یک موزه تبدیل کند.

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.