همه میلیاردرهای زیر 30 سال جهان دارایی خود را از طريق ارث به دست آورده‌اند

مثبت نیوز – این نشان دهنده موج اول “انتقال بزرگ ثروت” است که در آن انتظار می رود بیش از 1000 نفر از افراد ثروتمند در طی دو دهه آینده بیش از 5.2 تریلیون دلار(4.1 تریلیون پوند) به وارثان خود بپردازند.

 

در حال حاضر میلیاردرها بیش از هر زمان دیگری وجود دارد(2781)، و انتظار می‌رود که این تعداد در سال‌های آینده افزایش یابد زیرا نسل سالخورده‌ای از افراد فوق‌ثروتمند آماده می‌شوند تا دارایی‌های خود را به فرزندانشان بدهند.

15 میلیاردر 30 ساله یا کمتر وجود دارد، اما هیچ‌کدام ثروت خود را ایجاد نکرده‌اند، بلکه از ارثی عظیم بهره‌مند شده‌اند.

در میان آنها سه فرزند لئوناردو دل وکیو، موسس شرکت تولید عینک آفتابی لوکس لوکسوتیکا نیز دیده می شود. آنها پس از مرگ او در سال 2022 میلیاردر شدند.

لئوناردو ماریا 28 ساله و دو خواهر و برادر کوچکترش هر کدام 12.5 درصد از سهام هلدینگ خانواده دلفین مستقر در لوکزامبورگ را به ارث بردند که تقریباً یک سوم شرکت پشت این برندها را در اختیار دارد. ری بن و اوکلی. این خواهر و برادر ثروتی دارند که هر کدام 4.7 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

جوان ترین میلیاردر جهان لیویا وویگت 19 ساله است که به لطف سهام 3.1 درصدی در صنایع WEG، یک تولیدکننده تجهیزات الکتریکی برزیلی که پدربزرگش ورنر ریکاردو در سال 2016 درگذشت، 1.1 میلیارد دلار ثروت دارد.

 

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.