شستشوی فرش دستباف با قالیشویی نازی آباد

قالیشویی نازی آباد آمیزه ای از کیفیت و تجربه؛ فرش شما نزد نازی آباد امن است و قالیشویی نازی آباد آمده خدمت رسانی با پوشش سراسری در تهران می باشد.

 

در روش شستشوی فرش دستباف اولین گام شناخت بافت فرش است. کارشناسان با تجربه قالیشویی نازی آباد، نوع فرش دست بافت را تشخیص می‌دهند. فرش دستبافت معمولا از جنس پشمی، تمام ابریشم، گل ابریشم، کف ابریشم، سوف یا کرک است. هر کدام از این تارپُود‌ها مواد و روش شست و شوی جداگانه دارند.

یکی از آسیب‌هایی که قالیشویی‌های بدون تجربه و غیر مجاز به فرش دستبافت وارد می‌کنند، آسیب به رنگ فرش است. دلیل این آسیب عدم شناخت بافت فرش دستبافت است. قالیشویی نازی آباد با استفاده از اطلاعات اعلامی مشتری و کارشناسان، طرز شستشوی فرش دستباف، مواد و شوینده مختص به همان فرش را استفاده می‌کند.

نازی آباد قدر فرش‌های شما را می‌داند؛ فرش دستبافت خود را با لکه و کثیفی تنها نگذارید.

آیا می‌دانید شستشو نامناسب فرش دستبافت باعث کِدر شدن رنگ آن خواهد شد؟ هیچکس دوست ندارد فرش گران قیمت و دلبندش را پاره یا کِدر تحویل بگیرد. قالیشویی نازی آباد به صورت دستی، با دقت و حوصله شستشو فرش را انجام می‌دهد. ما کیفیت و سلامت فرش را فدای زمان نمی‌کند.

از قالیچه تا تابلو فرش و فرش دستبافت به صورت دستی شُسته خواهند شد. فرش‌های سن بالا و جوان برای ما یکسان اهمیت دارند. قالیشویی نازی آباد از شامپو و شوینده‌های واراداتی برای شستن فرش دستبافت و ماشینی استفاده می‌کند. فرش‌های شما را به صورت لول شده با کاور ضد آب به شما تحویل می‌دهد.

تحویل سریع السیر درب منزل

شستشوی اسلامی

ریشه بافی

رنگبرداری

راه های ارتباطی با قالیشویی نازی آباد:

۰۲۱-۵۵۵۲۱۲۵۳
۰۲۱-۵۵۵۲۱۲۵۴
۰۲۱-۵۵۵۲۱۲۵۵

 

 

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.