فیلم‌های‌ کم‌‌ مخاطب ‌ارگانی!

مثبت نیوز –  موسسه فرهنگی‌تبلیغاتی بهمن سبز متعلق به حوزه هنری که یک‌چهارم سینماهای کشور را در اختیار دارد(204 سالن از 809 سالن).

 

تعداد سانس‌هایی که به مخاطبان 10 نفر و کمتر اختصاص داده شده، خود گویای همه‌چیز است. به عنوان نمونه، فیلم سینمایی پیشمرگ که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شده در تقریباً 100 روز اکران خود، 240 سانس فقط در سینماهای بهمن سبز داشته که یک مخاطب داشته است. یا فیلم سینمایی موسی کلیم‌الله که از 8 اسفند 1403 روی پرده رفته است، تا روز جمعه 16 خرداد 1404 در سینماهای بهمن سبز 122 سانس فقط  یک بلیت فروخته‌شده داشته است.

بهترین فیلم جشنواره یعنی «زیبا صدایم کن» 47 سانس تک‌نفره طی دو ماه اکران داشته است؛ «صیاد» که از 20 فروردین روی پرده رفته 64 اکران با حضور فقط یک نفر را در سینماهای بهمن سبز تجربه کرده و «اسفند» دیگر فیلم دفاع‌مقدسی با دو ماه اکران در سالن‌های بهمن سبز، 47 اکران را با فروش فقط یک بلیت تجربه کرده است.

mosbatnews

مقالات مرتبط

شرکت‌های پیشرو در رشته‌های مختلف بیمه‌ای

مثبت نیوز – بررسی عملکرد کل شرکت‌ها، تمرکز آن‌ها در رشته‌های بیمه‌ای…

۲۱ مرداد ۱۴۰۴

سرمایه‌گذاری در کدام حوزه ارزش دارایی های ما را حفظ می کند؟

مثبت نیوز – بحران جنگی پیش‌آمده به‌عنوان یک کاتالیزور، ضعف‌های ساختاری موجود…

۲۱ مرداد ۱۴۰۴

ایرانیان آمریکا؛ جامعه‌ای تحصیل‌کرده موفق و کم‌حاشیه

مثبت نیوز – بررسی‌های رصدخانه مهاجرت ایران با استناد به داده‌های رسمی…

۲۱ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید