کتاب «جلب توجه کسب‌و‌کار من است» منتشر شد

مثبت نیوز –  نخستین تالیف حسین تاجیک به بازار آمد.

 

در پشت جلد این کتاب آمده است:

ما ایرانی‌ها یک ضرب‌المثل داریم که به خوبی به موضوع کتابم اشاره می‌کند:
“از دل برود هر آنکه از دیده برفت!”
این ضرب‌المثل به خوبی قدمت و تاریخچه موضوع را روشن می‌کند.
تحت‌تاثیر قراردادن به شکل‌های مختلف روشی کلیدی و امتحان پس داده برای بقا و ماندگاری است.
ادغام عکس‌العمل به اتفاقات روز به همراه جلوه‌گری در عموم، می‌شود سلبریتی!
در این کتاب از عوامل کسب اعتبار و ارزش از طریق در معرض دیده‌گان قرار گرفتن گفته می‌شود.
این کتاب ارائه درست خود، در جهت خود فروشی را عامل کسب سود می‌داند.
«جلب توجه» راهکاری برای رشد برند شخصی و سازمانی است.

مقالات مرتبط

حرکاتی برای تاثیرات مثبت بر بدن

مثبت نیوز – بدن انسان مجموعه‌ای هماهنگ از اندام‌هایی است که هرکدام…

18 شهریور 1404

وفاداری به برند چگونه شکل می‌گیرد؟

مثبت نیوز – *حسین تاجیک: طبق نظریه «رفتارشناسی» هیچ کاری بدون انگیزه…

11 شهریور 1404

قدرت‌نمایی نرم چین با عروسک!

مثبت نیوز – لبوبو عروسکی چینی با قیافه‌ای عجیب و غریب و…

9 شهریور 1404

دیدگاهتان را بنویسید