مثبت نیوز – یکتانت و دیوار ازاینپس قرار است بهعنوان شریک استراتژیک و اختصاصی بایکدیگر همکاری کرده و یکتانت به صورت انحصاری اجرای تبلیغات بنری دیوار را برعهده دارد.
همزمان، تپسل با خرید کامل سهام کافهبازار، گام بزرگی برای گسترش نفوذ خود در این صنعت برداشته. این تحولات نشان میدهد که بازار تبلیغات دیجیتال ایران در آستانه یک تحول اساسی قرار دارد.
دیوار و یکتانت در حال تقویت موقعیت خود در تبلیغات بنری هستند، درحالیکه تپسل با تصاحب مارکتپلیسهای بزرگی مانند کافهبازار، به دنبال توسعه تبلیغات درونبرنامهای و تقویت جایگاه خود در فضای دیجیتال است.