مثبت نیوز – در ماههای گذشته شاهد دو اتفاق مهم از سوی صرافیهای رمزارزی کشور بودیم؛ یکی تبلیغات محیطی توسط آنها و دیگری برگزاری کمپینهایی مشترک با کسبوکارهای حوزههای دیگر بود که با هدف رشد و گسترش حوزه رمزارزها و آشنایی بیشتر عموم مردم با این حوزه برگزار میشدند.
یکی از این کمپینها متعلق به همکاری اسنپفود با بیتپین تحت عنوان «اسلایس» بود؛ کمپینی که میتوان آن را نقطه تلاقی همکاری دو برند بزرگ دانست که هر یک در حوزه فعالیت خود، نوآور هستند.
در همکاری مشترک اسنپفود و بیتپین، گردونه شانس ۸ میلیاردی بیتپین به کاربران اسنپفود ارائه شد.
بیش از یک میلیون نفر در این بازی شرکت کردند و تعداد کاربران ثبتنامی جدید بیتپین نیز ۲۵۰ هزار نفر بود.