مثبت نیوز – فیدیلیو به عنوان کسبوکاری پرسابقه همواره در سالهای اخیر توانسته با تمرکز بر تولید محتوا و گردآوری مجموعهای از نظرات به کاربران کمک کند تا انتخابی آگاهانه در حوزه رستوران، کافه و شیرینیفروشی داشته باشند.
اسنپفود در راستای همافزایی با فیدیلیو تصمیم به ایجاد یک همکاری پایدار با این پلتفرم گرفت. این تعامل علاوهبر تکمیل زنجیره ارزش فیدیلیو و ایجاد جریان درآمدی پایدار برای این برند ارزشمند سبب خواهد شد که فیدیلیو، قویتر از گذشته به فعالیت خود در زمینه معرفی بیطرفانه و راهگشای رستورانها نیز ادامه دهد.
طی این همکاری استراتژیک، فیدیلیو بر اصلیترین ارزش پیشنهادی خود یعنی بررسی رستورانها و ارائه محتوای سودمند تمرکز بیشتری دارد و اسنپفود نیز فرآیند سفارشگذاری در این پلتفرم را تسهیل میکند.
نحوه همکاری اسنپفود و فیدیلیو اصطلاحاً گونهای از White labeling محسوب میشود که طی آن، یک کسبوکار محصول خود را در اختیار شرکت دیگری قرار میدهد و شرکت دوم با برندینگ اختصاصی، فرآیندهای داخلی و دادههای متعلق به خود از این سرویس استفاده میکند. اسنپفود ضمن فراهم کردن پلتفرمی برای تسهیل سفارشدهی، یک API با عملکرد SSO را نیز در اختیار فیدیلیو قرار داده تا مشتری نهایی تجربه خرید آسان و خوشایندی داشته باشد
رابط SSO یا Single Sign-On سازوکاری است که از طریق آن کاربران میتوانند با یکبار وارد کردن شماره همراه و دریافت OTP وارد سامانه شوند و از چند پلتفرم استفاده کنند؛ روشی امن در راستای بهبود تجربه کاربری.
همچنین در این روش، درگاههای پرداختی ادغام نشده و هر پلتفرم راهکار پرداختی اختصاصی خود را دارد که در پلتفرم دیگر قابل استفاده نیست. به عبارتی کاربران فیدیلیو میتوانند از موجودی کیف پول فیدیلیوی خود جهت خرید از اسنپفود استفاده کنند.