ری‌دیزاین هلدینگ آرین

مثبت نیوز – گروه آرین پس از گذشت ۱۰ سال فعالیت، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

 

این هلدینگ تلاش کرده است تا در فرایند این ری‌برندینگ لوگوی تمام شرکت‌های زیر مجموعه خود را که تا پیش از این با هویت‌ بصری‌های متفاوتی شناخته می‌شدند، یکپارچه کند. در این بازطراحی، ارتباط با نشان قدیمی حفظ شده و رنگ‌های جدیدی برای هر بخش از فعالیت‌های هلدینگ در نظر گرفته شده است.

در هویت بصری جدید گروه آرین و شرکت‌های زیرمجموعه، رنگ سبز مختص به خودروهای سواری، رنگ آبی نشان‌دهنده خودروهای تجاری، رنگ زرد مشخص‌کننده بخش تایر و رنگ نارنجی معرف ماشین آلات سنگین در نظر گرفته شده است.

 

 

 

مقالات مرتبط

تازه‌ترین دستاوردهای علمی در NEST ۲۰۲۵

مثبت نیوز – رویداد NEST ۲۰۲۵ با حضور پزشکان، اساتید دانشگاه و…

2 آذر 1404

نکاتی از فروش 5 همتی دیجی‌کالا

مثبت نیوز – در دو هفته گذشته دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه…

2 آذر 1404

آپارات چقدر پول می دهد؟

مثبت نیوز – اگر یوتیوب غول ویدئویی جهان است، آپارات نسخه‌ ایرانی…

1 آذر 1404

دیدگاهتان را بنویسید