وحید حقانیان به روایت حاج حسین سازور

مثبت نیوز – سال 1397 گفتگویی از حاج «حسین سازور» از مداحان مشهور کشوری که رابطه نزدیکی با دفتر رهبری دارد منتشر شد.

 

سازور در این گفت و گو که توسط خبرگزاری بسیج با هماهنگی سپاه محمدرسول الله(ص) انجام شده در واکنش به سوال خبرنگار درباره “سردار وحید حقانیان” می گوید:

او سردار نیست ولی اگر وحید در دم و دستگاه آقا نباشد، گرگ‌هایی دهان باز کرده‌اند که آنجا را ببلعند؛ او مثل پلنگ مثل ببر از دفتر و از آقا و از شخصیت آقا انشالله در حال محافظت است.

خبرگزاری تسنیم در سال 1400 پیشنهاد چراغ خاموش حرکت کردن حقانیان را داده بود و تا امروز خبری از وحید حقانیان نبود تا پس از 3 سال جلوی دوربین ها دوباره حضور پیدا کرد و موضع گیری خاصی از سوی نهادهای حاکمیتی صورت نگرفته است.

این یعنی او تصمیم گرفته است جای جدیدی برای خود در سیاست پیدا کند. شاید این انتخابات، نه برای ریاست جمهوری که برای ورود رسمی او از عرصه پنهان کار در بیت به فعالیتی آشکار در سطح سیاست باشد.

بعد از مشخص شدن تایید صلاحیت‌ها معلوم خواهد شد که این یک کنش دفعی بوده یا حقانیان می‌خواهد با آوردن نام خود بر سر زبان‌ها، کار دیگری انجام دهد.

شاید هم ایشان کاندیدا شده تا اگر شورای نگهبان او را رد صلاحیت کرد بگویند ما فردی در دفتر رهبری را هم رد صلاحیت کردیم، دیگر کاندیداها توقعی نداشته باشند.

 

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.