نماوا در 8 سال 2 هزار میلیارد تومان پول وارد صنعت نمایش آنلاین کرده است

مثبت نیوز – محمدحسین شانه‌ساززاده، موسس گروه شاتل و نایب رئیس هیات‌مدیره‌ نماوا در یک گفتگوی اینترنتی بیان کرد: «تا به‌حال دوهزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ارزان‌ترین سریال، هر قسمت سه‌میلیارد تومان درمی‌آید. گران‌ترین سریالی بوده به‌نام سووشون. هر قسمت حدود هشت‌میلیارد تومان.»

 

رییس هیئت مدیره شاتل در ادامه گفت: “مبلغ خرید صبانت را ۳۰ درصد به‌صورت نقد و مابقی طی اقساط ۶ ماهه پرداخت خواهیم کرد.”

شانه‌ساززاده ادامه داد: «سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد شاتل سهمی نزدیک به ۳۵ درصد از خانوارهای متصل به فیبر را بین شرکت‌های UNSP دارد و در میان خانه‌های متصل نیز سهمی ۲۰ درصدی داریم.»

رییس هیئت مدیره شاتل در پایان این مصاحبه ابنستاگرامی گفت:”نماوا سهم ۳۰ درصدی بازار را در اختیار دارد اما همچنان «فیلیمو» با سهم ۵۰ درصدی این بازار را تصاحب کرده است و برنامه این پلتفرم راه‌اندازی اشتراک ویژه بدون تبلیغ با قیمت ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین شاتل موبایل بزرگ‌ترین اپراتور مجازی (MVNO) خاورمیانه است و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کاربر دارد.”

شانه‌ساززاده را به خاطر شفافیتش در ارائه بیلان مالی پلتفرم و همینطور هزینه‌های ریز VOD باید ستود.

مهمترین دستاورد نماوا همکاری منظم‌تر با ساترا، دسترسی ساده و کم هزینه مشترکان و پخش فوتبال‌های روز دنیا با گزارش‌های قابل‌قبول و وسواس در انتقال آمبیانس ورزشگاه‌ها به تماشاچی ایرانی است.

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.