تنها ۲۷٪ از مخاطبان شبکه‌ نمایش خانگی اشتراک می خرند!

مثبت نیوز – ضریب نفوذ شبکه‌ نمایش خانگی بر پایه اشتراک(SVOD) در ایران از ۱۳.۶٪ در شهریور سال گذشته به ۱۶.۸٪ در شهریور امسال افزایش یافته است.

 

این آمار به معنای محدود شدن مخاطبان به این درصد نیست، بلکه تعداد افرادی که به‌صورت غیرمستقیم مثلا از طریق روبیکا و … به محتوای شبکه‌های نمایش خانگی دسترسی دارند نیز به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

متوسط زمان روزانه صرف‌شده توسط کاربران در شبکه نمایش خانگی ۳۱ دقیقه است.

به‌طور متوسط، ۵٪ از بودجه تبلیغاتی شرکت‌های ایرانی به VOD اختصاص می‌یابد، در حالی که این رقم در سال ۱۴۰۰ کمتر از ۱٪ بوده است.

با این حال، او تأکید کرد که همچنان بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی، یعنی ۶۰٪، به تلویزیون اختصاص دارد.

mosbatnews

مقالات مرتبط

بررسی فروش پدیده شیمی قرن

مثبت نیوز – بررسی عملکرد سالانه سه زیر‌برند اصلی شرکت پدیده شیمی…

۲۸ تیر ۱۴۰۴

شکست کامل بهمن موتور

مثبت نیوز – اکنون که در نخستین ماه از تابستان ۱۴۰۴ به…

۲۴ تیر ۱۴۰۴

پروژه فیلیمو مدرسه به کجا رسید؟

مثبت نیوز – اواخر شهریور ماه ۹۹ بود که فیلیمو اعلام کرد…

۲۴ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید