شاتل‌موبایل بزرگترین MVNO خاورمیانه

مثبت نیوز – تعرفه مکالمه به مدت ۸ سال و پیامک ۱۴ سال ثابت نگه‌داشته شد. تعرفه داده نیز دی ماه سال گذشته به میزان ۳۴ درصد افزایش یافت که با توجه به گران شدن ترافیک، این افزایش تعرفه عملاً ۱۷ درصد بود و تناسبی با تورم نداشت.

 

از سال ۱۳۹۶ تا پایان سال ۱۴۰۲ سرانه مصرف دیتای مشترکان این اپراتور تلفن همراه به طور متوسط ۴۳ درصد به صورت سالیانه رشد داشته و میزان مصرف دیتای در شبکه این اپراتور نیز در همین زمان با نرخ رشد سالیانه ۱۱۲ درصدی افزایش یافته است.

با بیان این مطلب افزود: همچنین از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۲، میزان مصرف مکالمه در شبکه شاتل‌موبایل با شیب رشد ۳۵ درصدی و تعداد مشترکین شاتل‌موبایل با شیب رشد ۵۶ درصدی مواجه بوده است.

طراحی و پیاده‌سازی داخلی بیش از ۲۶ محصول فنی با عنوان «ساخت شاتل‌موبایل»، ارائه اولین و تنها تجربه خدمات همگرای ثابت و سیار (FMC) در کشور، به دست آوردن دانش و فناوری مدیریت از راه دور سیم‌کارت برای اولین بار در ایران، اولین عرضه‌کننده فناوری موبایل کانکت در ایران، تنها اپراتور تلفن همراه دانش بنیان کشور و اولین عرضه‌کننده سرویس آی‌پی استاتیک روی سیم‌کارت در ایران بخشی از دستاوردهای شاتل‌موبایل به شمار می‌رود.

کانال‌های فروش و ارائه خدمات سیم‌کارت شاتل‌موبایل: سه سرویس سنتر اختصاصی، ۱۶۳ نماینده رسمی انحصاری، ۳۱ توزیع‌کننده استانی، ۱۵ توزیع‌کننده کشوری، ۵۲۸۰ نماینده فروش، فروش و ارائه خدمات غیرحضوری تلفنی به زبان‌های فارسی و انگلیسی و پشتیبانی از گویش و زبان‌های محلی با بیش از ۲۰۰ نیروی کارآزموده و فروش و خدمات آنلاین در وب‌شاپ و وب‌سایت شاتل‌موبایل با قابلیت انتخاب شماره، شماره به صورت تاریخ تولد، شماره رند، مودم و سیم‌کارت با آی‌پی ثابت

فروش شارژ و بسته‌های اینترنتی این اپراتور تلفن همراه نیز از طریق سه سرویس سنتر اختصاصی، شش کانال USSD متنوع، ۱۶ اپلیکیشن و وب‌سایت ممتاز خدمات بانکی، وب‌شاپ شاتل‌موبایل، اپلیکیشن MyShatelmobile، بیش از ۵ هزار نماینده فروش حضوری در سراسر کشور و مدیریت حساب اینترنتی «شاتل‌موبایل من» فراهم است.

همچنین امکان انتخاب دستی شبکه با استفاده از کد دستوری #8*1*، اپلیکیشن شاتل‌موبایل من و مدیریت حساب اینترنتی برای مشترکان فراهم شده است.

ارائه خدمات eSIM، VoLTE، پیامک امن، راه‌اندازی فاز دوم همگرایی خدمات ثابت و سیار، راه‌اندازی مرکز تماس اختصاصی و مستقل راهکارهای سازمانی، صادرات فناوری، راه‌اندازی فاز سوم خدمات سیم‌کارت هوشمند، ارائه خدمات ترابردپذیری شماره تلفن همراه (MNP) و ارائه خدمات رومینگ اقتصادی در دستور کار بزرگترین اپراتور MVNO اوراسیا قرار دارد.

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.