گردش ۲۴۰۰ میلیاردی بازار بازاریابی دیجیتال ایران

مثبت ینوز – رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» در تماشاخانه ایران‌مال برگزار شد.

 

محمدرضا ازلی بنیان‌گذار تکراسا اینسایت در رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران به ارائه داده‌هایی از گزارش تکنولوژی‌های بازاریابی ایران پرداخت و اقتصاد دیجیتال را از عوامل کلان تاثیرگذار بر رشد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران معرفی کرد.

او در این باره توضیح داد: مارتک همان تکنولوژی‌‌های بازاریابی است و شامل نرم‌افزارها و پلتفرم‌هایی است که در خدمت بازاریابی به کار گرفته می‌شود و این گزارش شامل طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌هاست که بازاریابی، تبلیغات و فروش را در برمی‌گیرد.

«رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با حضور ۱۰۰ نفر از مصاحبه‌شوندگان گزارش شامل مدیران عامل، سرمایه‌گذاران و متخصصان در کنار بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی از صنایع مختلف برگزار شد.

محورهای اصلی سخنرانی‌ها و پنل‌‌های رویداد حول ترندها و روندهای هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم داده مشتری (CDP)، پیام‌رسانی چندکاناله (Omnichannel)، چت‌بات‌ها، بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) و نیازهای مدیران بازاریابی بود.

 

مقالات مرتبط

وضعیت مبهم صرافی اکسکوینو

مثبت نیوز – اکسکوینو، از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارز، با بلوکه‌کردن دارایی‌ها، اعتماد…

23 مهر 1404

ماجرای کیا وارداتی هرمس خودرو

مثبت نیوز – پرونده اختلاف قیمت کیا اسپورتیج هنوز از ذهن خریداران پاک…

23 مهر 1404

گلرنگ ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی شرق کشور را آغاز کرد

مثبت نیوز – آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ مگاواتی…

23 شهریور 1404

دیدگاهتان را بنویسید