مثبت ینوز – رویداد «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» در تماشاخانه ایرانمال برگزار شد.
محمدرضا ازلی بنیانگذار تکراسا اینسایت در رویداد تکنولوژیهای بازاریابی ایران به ارائه دادههایی از گزارش تکنولوژیهای بازاریابی ایران پرداخت و اقتصاد دیجیتال را از عوامل کلان تاثیرگذار بر رشد تکنولوژیهای بازاریابی ایران معرفی کرد.
او در این باره توضیح داد: مارتک همان تکنولوژیهای بازاریابی است و شامل نرمافزارها و پلتفرمهایی است که در خدمت بازاریابی به کار گرفته میشود و این گزارش شامل طیف گستردهای از راهحلهاست که بازاریابی، تبلیغات و فروش را در برمیگیرد.
«رویداد تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با حضور ۱۰۰ نفر از مصاحبهشوندگان گزارش شامل مدیران عامل، سرمایهگذاران و متخصصان در کنار بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی از صنایع مختلف برگزار شد.
محورهای اصلی سخنرانیها و پنلهای رویداد حول ترندها و روندهای هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم داده مشتری (CDP)، پیامرسانی چندکاناله (Omnichannel)، چتباتها، بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) و نیازهای مدیران بازاریابی بود.