کلوزفرند ژوله با حمایت دیجی کالا از بازار

مثبت نیوز – بازار در راستای توسعه بخش محتوای ویدیویی خود، حق پخش اختصاصی تاک‌شوی اینترنتی «کلوزفرند» را دریافت کرد. این برنامه که با حمایت دیجی‌کالا تولید شده، نخستین تجربه رسمی «امیرمهدی ژوله» در جایگاه مجری است.

 

تاک‌شوی «کلوزفرند» با اجرای امیرمهدی ژوله و حمایت دیجی‌کالا، به عنوان محتوای اختصاصی پلتفرم «بازار» منتشر شد؛ برنامه‌ای که قرار است با فضایی صمیمی و متفاوت، پای سلبریتی‌ها و بازیگران را به چالش‌های طنز بکشد.

امیرمهدی ژوله در تاک‌شوی اینترنتی «کلوز فرند»، برای نخستین‌بار رسماً بر صندلی «مجری»تکیه زده تا میزبان چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون باشد.

فصل اول این برنامه ۵ قسمت دارد.

 

مقالات مرتبط

شهید بهشتی برای اعتدال هزینه داد

مثبت نیوز – شهید بهشتی طبق اسناد، گفته‌ها و اغلب فیلم‌های سینمایی…

25 آذر 1404

بی هویت مثل جشنوارۀ «دریای سرخ»

مثبت نیوز – ادریس آلبا مقابل تریبون قرار می‌گیرد و در همان…

24 آذر 1404

سنگ‌اندازی، اتهام‌زنی و قضاوت‌های شتاب‌زده

مثبت نیوز – برنامه «گَنگ» به‌عنوان نخستین برنامه رسمی مرتبط با رپ،…

23 آذر 1404

دیدگاهتان را بنویسید