مثبت نیوز – تا مدتها پس از آنکه مدیران «صدا و سیما» سوت پایان برنامه 90 را به صدا درآوردند، طرفداران فوتبال، مرجعی برای دریافت تحلیلهای فوتبالی نداشتند تا اینکه عادل فردوسیپور از سایت «فوتبال 360» رونمایی کرد.
زمانی که این سایت به جامعه فوتبال معرفی شد، سایتهای زیادی در دسترس علاقهمندان قرار داشتند که نوعی تقسیم کار میان آنها وجود داشت و هر کدام سعی میکردند در زمین فوتبال برای خود مزیتی تعریف کنند. به طور مشخص «ورزش سه» تبدیل به مرجع اخبار ورزشی با محوریت فوتبال شد اما فوتبال 360 ترجیح داد، به مرجعی برای تحلیل فوتبال تبدیل شود.
فوتبال 360 رفتهرفته جان گرفت و موفق شد جای خود را در میان علاقهمندان به فوتبال باز کند و این موفقیت، بیشتر از همه مدیون تلاش مستمر روزنامهنگارانی مثل هیوا یوسفی و مجتبی هاشمی است.
اخیرا پادکست فوتبال 360 که توسط هیوا یوسفی و مجتبی هاشمی طراحی اجرا میشود، به صدمین شماره خود رسیده است. عدد 100 برای برنامههایی که هفتگی اجرا میشوند، عدد مهمی است.