همکاری اسنپ برای جذب ۲۵۰ هزار کاربر رمز ارز

مثبت نیوز – در ماه‌های گذشته شاهد دو اتفاق مهم از سوی صرافی‌های رمزارزی کشور بودیم؛ یکی تبلیغات محیطی توسط آنها و دیگری برگزاری کمپین‌هایی مشترک با کسب‌وکارهای حوزه‌های دیگر بود که با هدف رشد و گسترش حوزه رمزارزها و آشنایی بیشتر عموم مردم با این حوزه برگزار می‌شدند.

 

یکی از این کمپین‌ها متعلق به همکاری اسنپ‌فود با بیت‌پین تحت عنوان «اسلایس» بود؛ کمپینی که می‌توان آن را نقطه تلاقی همکاری دو برند بزرگ دانست که هر یک در حوزه فعالیت خود، نوآور هستند.

در همکاری مشترک اسنپ‌فود و بیت‌پین، گردونه شانس ۸ میلیاردی بیت‌پین به کاربران اسنپ‌فود ارائه شد.

بیش از یک میلیون نفر در این بازی شرکت کردند و تعداد کاربران ثبت‌نامی جدید بیت‌پین نیز ۲۵۰ هزار نفر بود.

 

mosbatnews

مقالات مرتبط

همکاری اسنپ و فیدیلیو

مثبت نیوز – فیدیلیو به عنوان کسب‌وکاری پرسابقه همواره در سال‌های اخیر…

۲۶ دی ۱۴۰۳

سرمایه گذاری کاپو بر روی کلاب زنجیره ای دُن

مثبت نیوز – کاپو زیرمجموعه گروه کاله در باشگاه های بازی های…

۲۳ دی ۱۴۰۳

فیدیبو فعالیتش را گسترش داد؛ از فیلم سینمایی تا برگزاری کنسرت

مثبت نیوز – فیدیبو، پلتفرم پس از یک دهه فعالیت در عرصه…

۱۷ دی ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید