مجوز تولید گوشی تقلبی برای آتیلا همراه آیهان

مثبت نیوز – ماجرای تولید گوشی‌های تقلبی با برند نوکیا همزمان با انتشار اسناد مربوط به صدور یک مجوز تولید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۴۰۰ با درخواست یک شرکت خصوصی(آتیلا همراه آیهان) شروع شد.

 

«کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» برای تولید گوشی‌های سامسونگ و شیائومی و حتی اپل هممجوز داده است.

گوشی‌های تقلبی سامسونگ مانند گلکسی  A12 از دستاوردهای جدید  این شرکت است.

«شرکت آتیلا همراه آیهان مونتاژ محصولات تلفن همراه با برندهای سامسونگ، شیائومی، اپل و نوکیا بدون اخذ نمایندگی از شرکت‌های اصلی با حفظ اصالت کالا و IMEI اصلی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی مطرح و نظر به اینکه باتوجه‌ به تحریم‌ها و عدم امکان عقد قرارداد با نمایندگی کمپانی‌های اصلی، شرکت… با شرکت BTC Land امارات عقد قرارداد کرده و در این قرارداد مقرر شده است که تمامی قطعات اورجینال و متعلق به کمپانی‌های اصلی و مادر در اختیار شرکت یادشده قرار گیرد و تمامی محصولات مونتاژ شده در این شرکت در تمامی دنیا قابل سرویس‌دهی باشد و در صورت استعلام از اصالت محصولات مونتاژ شده، ساخت در چین، ویتنام و هند جوابیه قابل استعلام باشد.»!

محمدباقر آقاعلیخانی، دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور که باز هم باید یادآوری کنیم یکی از شوراهای زیر مجموعه وزارت صمت است و ریاست آن را خود وزیر صمت دولت سیزدهم که حالا وزیر نیروی دولت پزشکیان است بر عهده داشته، دوباره طی نامه‌ای به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی «ضمن اشاره به قانونی‌ بودن فعالیت شرکت آتیلا همراه آیهان،» خواستار جلوگیری از هرگونه اقدامی علیه این شرکت شده است.

در صورت جلسه‌ای که به آن اشاره کردیم نام یک شرکت اماراتی به نام BTC Land دیده می‌شود، شرکتی که یکی تامین کننده قطعات اصل معرفی می‌شود در حالی که با جست و جوی اسمش می‌فهمیم حتی یک وبسایت رسمی هم ندارد و راهی برای ارتباط گرفتن و یا نشانی مشخصی برای این شرکت در امارات دیده نمی‌شود. جست‌وجوی بیشتر هم ما را فقط به یک فروشنده و تعمیرکار خدمات لپ‌تاپ در یکی از شهر‌های امارات می‌رساند.

قبلا سایتی برای BTC Land وجود داشت که در حال حاضر به دلیل عدم تمدید دامنه از دسترس خارج شده است، البته آدرس حذف‌شده  پر از ابهامات مختلف است و مواردی نظیر داشتن پسوند co که متعلق به کشور کلمبیا است و همچنین IP  مربوط به سنگاپور و ایمیل ثبت وبگاه در کشور دانمارک، تلفن تماس مربوط به آلمان، عدم وجود نشانی پستی و … همگی بخشی از موارد عجیب مربوط به BTC Land است.

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.