مثبت نیوز – شرکت ژاپنی نیسان، دوران سختی را پشت سر میگذارد.
این خودروساز مطرح ژاپنی طی سال گذشته ضررده بوده و به ناچار هزاران نفر از کارگران و کارمندان خود را اخراج کرده است.
یکی از مدیران ارشد این شرکت اعلام کرد تنها 12 الی 14 ماه دیگر فرصت باقی مانده تا این خودروساز کهنهکار از کابوس ورشکستگی نجات پیدا کند.
در صورت رو به راه نشدن اوضاع، دو شرکت نیسان و هوندا در یکدیگر ادغام می شوند.
در چنین شرایطی شرکت نیسان، آخرین شانس خود برای بقا را محک میزند و با معرفی یک محصول اکونومیک و استراتژیک سعی در افزایش میزان فروش دارد.
نیسان روگ(Rogue) نخستین بار در سال 2008 معرفی شد. نسل فعلی روگ نیز در سال 2020 به بازار عرضه شد اما به تازگی شرکت نیسان دستی برسر و گوش آن کشیده و نسخه FaceLift(بهینهسازی شده) آن را معرفی کرده است و اما مهمترین تغییرات در بخش فنی اعمال شده است.
شرکت نیسان امید بسیاری به روگ بسته و انتظار دارد که بخش عمدهای از مشتریان جوان و خانم این شرکت به سمت روگ بروند. مدل نو نیسان روگ در کنار برخورداری از جثهای قلدرمانند که حس اطمینان بیشتری به رانندگان میدهد و به لطف طراحی مدرن و به نوعی زنانه به راحتی میتواند رانندگان خانم را فارغ از این مسئله که در زیر کاپوت خود چه پیشرانهای را جای داده است، به سوی خود جذب کند.
به خصوص اینکه اصولا خانمها هنگامی که ظاهر چیزی را بپسندند کمتر به قیمت آن توجه میکنند! جالب آنکه خودروساز ژاپنی برای نخستین بار از رنگهای جذاب و جیغ مانند «آبی اقیانوسی» و «زرد کویری» استفاده کرده.