مثبت نیوز – سرمایه گذاری گلرنگ در فیلمنت باعث رونق شبکه نمایش خانگی شده است.
در بازار رقابت پلتفرمها، فیلمنت بعد از آزمون و خطاها تبدیل به رقیبی جدی برای دیگران شد و با «پوست شیر» توجهات را به خود معطوف کرد. این پلتفرم در سال 1403؛ سریالهای «افعی تهران»، «در انتهای شب»، «داریوش» و «گردن زنی» را عرضه کرد.
فیلمنت در کنار تولید سریال، سراغ ساخت برنامه و رئالیتیشوهایی چون «آوای جادویی»، «بندبازی» و… رفته است. این دو مورد با وجود امتیازات تبدیل به برند نشدند. در این میان مسابقه مافیایی «پدرخوانده» شروعی خوب داشت.
فیلمنت همچنین تا چندی پیش فصل تازه «شب آهنگی» را در دست توزیع داشت. پلتفرم مذکور فعلا با رئالیتیشوی «سرگیجه» که محصول مشترک با فیلیمو است این حوزه را پر کرده است.
پخش سریال «قهوه پدری» مهران مدیری شروع شده و بعد از آن نگاهها به سمت سریال «وحشی» هومن سیدی است.
آرام آرام پلتفرمهای جدید از راه میرسند که پرسر و صداترین آنها «شیدا» است؛ با محصولاتی که نامهایی وسوسهکننده را با خود دارند. با بالا رفتن رقابت، پلتفرمهای فعلی باید مسلحتر باشند.