تنها ۲۷٪ از مخاطبان شبکه‌ نمایش خانگی اشتراک می خرند!

مثبت نیوز – ضریب نفوذ شبکه‌ نمایش خانگی بر پایه اشتراک(SVOD) در ایران از ۱۳.۶٪ در شهریور سال گذشته به ۱۶.۸٪ در شهریور امسال افزایش یافته است.

 

این آمار به معنای محدود شدن مخاطبان به این درصد نیست، بلکه تعداد افرادی که به‌صورت غیرمستقیم مثلا از طریق روبیکا و … به محتوای شبکه‌های نمایش خانگی دسترسی دارند نیز به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

متوسط زمان روزانه صرف‌شده توسط کاربران در شبکه نمایش خانگی ۳۱ دقیقه است.

به‌طور متوسط، ۵٪ از بودجه تبلیغاتی شرکت‌های ایرانی به VOD اختصاص می‌یابد، در حالی که این رقم در سال ۱۴۰۰ کمتر از ۱٪ بوده است.

با این حال، او تأکید کرد که همچنان بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی، یعنی ۶۰٪، به تلویزیون اختصاص دارد.

mosbatnews

مقالات مرتبط

حذف حسام آرمندهی شرط پذیرش دیوار در بورس!

مثبت نیوز – حسام آرمندهی، بنیان‌گذار و رئیس هیئت مدیره دیوار با…

۶ مرداد ۱۴۰۴

قیمت زعفران در داخل ۳ برابر قیمت صادراتی!

مثبت نیوز – وزن صادراتی زعفران ایرانی از ۱۱۳ تن در سال…

۵ مرداد ۱۴۰۴

نام تمامی محصولات مدیران خودرو تغییر کرد

مثبت نیوز – حذف برندهای چری، آریزو و تیگو از نام‌گذاری محصولات…

۵ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید