تنها ۲۷٪ از مخاطبان شبکه‌ نمایش خانگی اشتراک می خرند!

مثبت نیوز – ضریب نفوذ شبکه‌ نمایش خانگی بر پایه اشتراک(SVOD) در ایران از ۱۳.۶٪ در شهریور سال گذشته به ۱۶.۸٪ در شهریور امسال افزایش یافته است.

 

این آمار به معنای محدود شدن مخاطبان به این درصد نیست، بلکه تعداد افرادی که به‌صورت غیرمستقیم مثلا از طریق روبیکا و … به محتوای شبکه‌های نمایش خانگی دسترسی دارند نیز به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

متوسط زمان روزانه صرف‌شده توسط کاربران در شبکه نمایش خانگی ۳۱ دقیقه است.

به‌طور متوسط، ۵٪ از بودجه تبلیغاتی شرکت‌های ایرانی به VOD اختصاص می‌یابد، در حالی که این رقم در سال ۱۴۰۰ کمتر از ۱٪ بوده است.

با این حال، او تأکید کرد که همچنان بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی، یعنی ۶۰٪، به تلویزیون اختصاص دارد.

mosbatnews

مقالات مرتبط

ازکی 8 ساله شد

مثبت نیوز –  جشن تولد  هشتمین سال فعالیت ازکی برگزار شد.  …

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

پترو صنعت صدر؛ توان مالی بالا با چالش تجربه در صنعت خودرو

مثبت نیوز – علی انصاری بیشتر به خاطر فعالیت در حوزه بانکداری…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

رقابت بابک زنجانی و محمد دیانی

مثبت نیوز – بابک زنجانی، چهره شناخته شده حوزه اقتصادی به دیگر…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید