تنها ۲۷٪ از مخاطبان شبکه‌ نمایش خانگی اشتراک می خرند!

مثبت نیوز – ضریب نفوذ شبکه‌ نمایش خانگی بر پایه اشتراک(SVOD) در ایران از ۱۳.۶٪ در شهریور سال گذشته به ۱۶.۸٪ در شهریور امسال افزایش یافته است.

 

این آمار به معنای محدود شدن مخاطبان به این درصد نیست، بلکه تعداد افرادی که به‌صورت غیرمستقیم مثلا از طریق روبیکا و … به محتوای شبکه‌های نمایش خانگی دسترسی دارند نیز به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

متوسط زمان روزانه صرف‌شده توسط کاربران در شبکه نمایش خانگی ۳۱ دقیقه است.

به‌طور متوسط، ۵٪ از بودجه تبلیغاتی شرکت‌های ایرانی به VOD اختصاص می‌یابد، در حالی که این رقم در سال ۱۴۰۰ کمتر از ۱٪ بوده است.

با این حال، او تأکید کرد که همچنان بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی، یعنی ۶۰٪، به تلویزیون اختصاص دارد.

مقالات مرتبط

زیباترین کارت‌ بانکی ایران کدام است؟

مثبت نیوز – کارت، دیگر تنها یک تراکنش نبود؛ تبدیل شده بود…

7 آبان 1404

تعرفه تبلیغ در شبکه نمایش خانگی

مثبت نیوز – تبلیغات بخش جدایی‌ناپذیر اقتصاد این پلتفرم‌هاست.   باتوجه‌به هزینه…

27 مهر 1404

وضعیت مبهم صرافی اکسکوینو

مثبت نیوز – اکسکوینو، از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارز، با بلوکه‌کردن دارایی‌ها، اعتماد…

23 مهر 1404

دیدگاهتان را بنویسید