برایان اعتماد حامی سنگنوردی، استقلال و رپرها!

مثبت نیوز – یک تاجر میلیاردر ایرانی خودش را حامی مالی جدید رضا علیپور معرفی کرده است.

 

این اولین بار نیست که اسم برایان اعتماد به عنوان اسپانسر به میان می‌آید. از 9 سال پیش که ادعای کمک به استقلال را کرده بود گرفته تا همین امسال که اسپانسر آرتا و کوروش، دو رپر نسل جدید شده است.

برایان یا در اصل بردیا اعتماد، حدودا 2/9 میلیارد دلار ثروت دارد. ثروت آقای اعتماد از سم آلتمن، مدیرعامل اوپن ‌ای‌آی هم بیشتر است.

عمده این سرمایه از فعالیت‌های او در حوزه ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری به دست آمده است. برایان در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده است.

او وقتی 10ساله بود به همراه خانواده به بورلی هیلز آمریکا، یکی از گران‌ترین محله‌های کالیفرنیا مهاجرت کرد و همانجا بزرگ شد. بعدها به دانشگاه نیویورکر رفت و وکالت خواند و توانست یکی از بهترین وکیل‌های نیویورک شود.

از نیویورک به واشنگتن رفت و یک حلقه ارتباطی با سناتورهای آمریکایی تشکیل داد و با برخی از آن‌ها به عنوان مشاور حقوقی همکاری کرد.

ثروت و دایره ارتباطات اعتماد به قدری گسترده است که در اینستاگرامش دست در دست دونالد ترامپ و رئیس فیفا و خیلی‌ از افراد قدرتمند دیگر جهان عکس دارد.

او بعد از آمریکا به سنگاپور رفت و آنجا هم ارتباط با شخصیت‌های سیاسی را ادامه داد و به عنوان مشاور بعضی از دیپلمات‌های این کشور فعالیت کرد. اوج موفقیت برایان از مهاجرت او به دوبی شروع شد.

او بعد از همکاری‌ با شرکت‌های توسعه املاک بزرگی مثل کریستی، همپتونز و جورجیو آرمانی، شرکت سرمایه‌گذاری خود را به اسم تملیک راه انداخت که از سوی مجله فوربز خاورمیانه، در سال 2016 عنوان بهترین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری خاورمیانه را دریافت کرده است.

همچنین او ارتباط نزدیکی با فرهاد مجیدی و آیسان اسلامی دارد.

وقتی آرتا پیش فروش آلبوم جدیدش به اسم «هیتمن» را شروع کرد، برایان اعتماد آن را به مبلغ بیش از 10 هزار دلار پیش خرید کرد.

بعد در موزیک ویدئوی آرتا و کوروش به نام «آره؟» امکانات خود مثل جت شخصی و ماشین‌های گرانقیمتش را در اختیار آن‌ها گذاشت تا از آن استفاده کنند. موزیک ویدئوی دیگری هم به اسم حسود با حمایت مالی برایان اعتماد ساخته شد و آرتا و کوروش در وِرس «پس میریم با برایان نداریم به کسی ما اعتماد» به او اشاره کردند.

برایان یکی از موسسان شرکت چلندر هوم است، همان شرکتی که درویش در هیوستن اداره می‌کنند.

او برای دنیا جهانبخت یک رولز رویس خریده است.

حتی زمانی که وحید خزایی در ترکیه بلاگری می‌کرد، برایان اعتماد برای او واحدی در یک برج اجاره کرده است.

mosbatnews

دیدگاهتان را بنویسید

مثبت نیوز

حامی بخش خصوصی و هنرمندان است.

تازه‌ترین خبرها

۱۳۹۰ - تمامی حقوق این تحریریه آنلاین برای پایگاه مثبت نیوز محفوظ می باشد و کپی برداری از محتوا مجاز نمی باشد.