با 9 حامی «کارناوال» رامبد جوان آشنا شوید

مثبت نیوز – برنامه‌ «کارناوال» به کارگردانی رامبد جوان، چند هفته‌ای‌ است که از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

 

یکی از نکات قابل توجه در برنامه، تنوع در شیوه‌های معرفی و پروموت آن‌هاست؛ به‌طوری‌که این برندها در بخش‌های مختلف برنامه با روش‌های گوناگون دیده و شنیده می‌شوند. اسپانسر اصلی برنامه «بانک شهر» است اما در کنار آن، در طول چهار قسمت پخش شده از کارناوال، هشت برند دیگر نیز به عنوان حامی مالی حضور داشته‌اند.

در این مطلب، نگاهی به لیست اسپانسرهای «کارناوال» و نحوه‌ حضور و معرفی آن‌ها در طول برنامه خواهیم داشت. لازم به ذکر است که این اسپانسرها جدا از تبلیغاتی هستند که فیلمنت در میانه‌ پخش برنامه نمایش می‌دهد.

برخی از اسپانسرهای برنامه به‌صورت مستقیم توسط رامبد جوان در میان آیتم‌ها معرفی می‌شوند و او درباره خدمات و نحوه ارائه سرویس آن‌ها توضیحاتی ارائه می‌دهد. برای مثال، اپلیکیشن آپ، بانک شهر و اپلیکیشن «تهران اشل» به همین شیوه معرفی شدند.

همچنین بانک شهر به عنوان حامی کارناوال، یک مسابقه نیز برای برنامه طراحی کرده است که در آن مخاطبان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن آپ و انتخاب بخش مربوط به برنامه کارناوال، حدس بزنند کدام‌ یک از این ۱۲ شرکت‌کننده برنده نهایی مسابقه خواهد بود. در صورتی که پاسخ‌شان درست باشد، در قرعه‌کشی سه جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی شرکت داده خواهند شد.

اسنپ‌فود اما با رویکردی متفاوت در برنامه حضور دارد. برخلاف سایر اسپانسرها، این برند به‌طور مستقیم توسط رامبد جوان یا دیگر افراد تبلیغ یا معرفی نمی‌شود. بلکه این مجموعه با راه‌اندازی یک غرفه در محوطه‌ کارناوال، مجموعه‌ای از مسابقات را میان شرکت‌کنندگان برگزار کرده و به برندگان، کدهای تخفیف برای استفاده از خدمات متنوع اسنپ‌فود مانند سفارش غذا، شیرینی و… هدیه می‌دهد.

برخی دیگر از اسپانسرها نیز برای معرفی خدمات خود، اقدام به تولید آیتم‌های اختصاصی و پخش آن‌ها در میان برنامه کرده‌اند. برای مثال، برند «نسکافه» آیتمی تهیه کرده که در آن یک خانم نوازنده ابتدا با عطر نسکافه جذب آن می‌شود و پس از نوشیدن آن، در کنار غرفه نسکافه در کارناوال شروع به نواختن موسیقی می‌کند.

اسنپ‌پی و اسنپ‌بیمه هم آیتم‌های طنزی تولید کرده‌اند که در آن، شخصی در موقعیت‌های مختلف و مرتبط با خدمات این برندها، ظاهر می‌شود و با زبانی طنز به معرفی آن‌ها می‌پردازد.

عطاویچ نیز با تولید یک آیتم نمایشی، در قالب داستانی فانتزی در برنامه حضور دارد. در این آیتم، یک کودک پس از خوردن یک ساندویچ در غرفه عطاویچ در محوطه کارناوال، قدرت ویژه‌ای پیدا می‌کند و در ادامه می‌تواند یک مسابقه کارناوالی را پیروز شود.

mosbatnews

مقالات مرتبط

«شامخ» تولید به کف ۸۱ ماهه رسید

مثبت نیوز – شاخص مدیران خرید بخش صنعت، در خرداد امسال عدد…

۳۰ تیر ۱۴۰۴

پس‌لرزه‌های یک ری‌برندینگ عجیب

مثبت نیوز – فروش خودروهای گروه خودروسازی بریتانیایی جگوار لندرور (موسوم به…

۲۹ تیر ۱۴۰۴

بررسی فروش پدیده شیمی قرن

مثبت نیوز – بررسی عملکرد سالانه سه زیر‌برند اصلی شرکت پدیده شیمی…

۲۸ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید