همکاری اسنپ برای جذب ۲۵۰ هزار کاربر رمز ارز

مثبت نیوز – در ماه‌های گذشته شاهد دو اتفاق مهم از سوی صرافی‌های رمزارزی کشور بودیم؛ یکی تبلیغات محیطی توسط آنها و دیگری برگزاری کمپین‌هایی مشترک با کسب‌وکارهای حوزه‌های دیگر بود که با هدف رشد و گسترش حوزه رمزارزها و آشنایی بیشتر عموم مردم با این حوزه برگزار می‌شدند.

 

یکی از این کمپین‌ها متعلق به همکاری اسنپ‌فود با بیت‌پین تحت عنوان «اسلایس» بود؛ کمپینی که می‌توان آن را نقطه تلاقی همکاری دو برند بزرگ دانست که هر یک در حوزه فعالیت خود، نوآور هستند.

در همکاری مشترک اسنپ‌فود و بیت‌پین، گردونه شانس ۸ میلیاردی بیت‌پین به کاربران اسنپ‌فود ارائه شد.

بیش از یک میلیون نفر در این بازی شرکت کردند و تعداد کاربران ثبت‌نامی جدید بیت‌پین نیز ۲۵۰ هزار نفر بود.

 

مقالات مرتبط

گلرنگ ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی شرق کشور را آغاز کرد

مثبت نیوز – آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ مگاواتی…

23 شهریور 1404

یک کلینیک ایرانی اسپانسر تیم فوتبال الشحانیه قطر شد

مثبت نیوز – باشگاه الشحانیه قطر(Shahania SC) از آغاز همکاری خود با…

22 شهریور 1404

متمول‌هایی که هوس تیم‌داری به سرشان زد

مثبت نیوز – هرچند سرمایه‌داران با وعده‌های پر زرق‌وبرق و ورودهای پر…

18 شهریور 1404

دیدگاهتان را بنویسید