همکاری اسنپ برای جذب ۲۵۰ هزار کاربر رمز ارز

مثبت نیوز – در ماه‌های گذشته شاهد دو اتفاق مهم از سوی صرافی‌های رمزارزی کشور بودیم؛ یکی تبلیغات محیطی توسط آنها و دیگری برگزاری کمپین‌هایی مشترک با کسب‌وکارهای حوزه‌های دیگر بود که با هدف رشد و گسترش حوزه رمزارزها و آشنایی بیشتر عموم مردم با این حوزه برگزار می‌شدند.

 

یکی از این کمپین‌ها متعلق به همکاری اسنپ‌فود با بیت‌پین تحت عنوان «اسلایس» بود؛ کمپینی که می‌توان آن را نقطه تلاقی همکاری دو برند بزرگ دانست که هر یک در حوزه فعالیت خود، نوآور هستند.

در همکاری مشترک اسنپ‌فود و بیت‌پین، گردونه شانس ۸ میلیاردی بیت‌پین به کاربران اسنپ‌فود ارائه شد.

بیش از یک میلیون نفر در این بازی شرکت کردند و تعداد کاربران ثبت‌نامی جدید بیت‌پین نیز ۲۵۰ هزار نفر بود.

 

مقالات مرتبط

تعرفه تبلیغ در شبکه نمایش خانگی

مثبت نیوز – تبلیغات بخش جدایی‌ناپذیر اقتصاد این پلتفرم‌هاست.   باتوجه‌به هزینه…

27 مهر 1404

وضعیت مبهم صرافی اکسکوینو

مثبت نیوز – اکسکوینو، از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارز، با بلوکه‌کردن دارایی‌ها، اعتماد…

23 مهر 1404

ماجرای کیا وارداتی هرمس خودرو

مثبت نیوز – پرونده اختلاف قیمت کیا اسپورتیج هنوز از ذهن خریداران پاک…

23 مهر 1404

دیدگاهتان را بنویسید